Sophie´s closet.se


Det är här jag har jobbat hela helgen, har i morgon kvar också :) I dag har vi haft 50 % på allting, så det har varit en hel del folk som har handlat. Mamma köpte en härlig fleecetröja ifrån Didriksson för priset av 149 kr pga jag jobbade där :) Mådde inge bra i morse, men som tur var började jag inte förens två. Vaknade upp helt kallsvettig och ont i hela kroppen. Joakim drog ut i kväll men jag orkade verkligen inte, känner mig små ledsen och ja jag mår inge bra alls. Sitter hemma själv och ser på körslaget och ska nog se på en natt på museet som börjar nu.




Denna jacka hade jag köpt om jag hade barn, 299 kr i dag eftersom det är 50 % :) Älskar den.



Nej ha en fortsatt trevlig kväll.. Puss mina fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback