Your out of control

I går var jag på stan med Emma hela dagen, köpte nagellack, hårspray och faktiskt två plagg ifrån gina tricot. Är ju som sagt inget stor fan av den butiken. Men blev helt frälst, typ.. haha. Men har blivit influerad av en tjej som jobbar där. Har träffat henne på Ankan och hon har sagt att det finns fina saker bara man letar. Och ja jag fann faktiskt fina plagg. I går kväll så myste jag med Stina och kollade på film. Idag har jag varit på promenad i det fina vädret och städat hela lägenheten. I kväll kommer Joakim :). I morgon åker jag till mamma och på kvällen ska vi fira kusin Moa. Ska även fota mamma inför projektarbetet. Mycket att dra på dock men det är det värt. Nu ska jag äta korv med pasta. Mamma du får gärna göra godmat till mig.. hihi. Nej puss!

ANKAN på torsdag också, pepp pepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback