If I Ever Leave This World Alive

Tjolahopp!

Ska strax ta mig in till stan för en hemfärd till min fader i Sunnemo med Joakim. Jag hoppas på mat direkt, skulle kunna döda för mat just nu. I går spelade jag Stina och Sara bowling, vet inte när jag gjorde det sist. Sen gick vi till Ankan och åt pizza, drack öl och dansade. Joakim och Axel kom runt 12-1. Sen drog vi och några stycken och spelade kubb. Sen tog vi en taxi hem vid 4 snåret. I dag mår jag som jag förtjänar. Känns riktigt skönt att åka bort ett tag och speciellt ha med mig min älskling :) I morgon är det dop och sen hem till mormor. Nej nu ska jag typ sova 5 min innan jag måste gå ut till bussen. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback