Vår!

Sitter själv i soffan och lyssnar på Sofie musik, inte speciellt ofta jag är ensam numera. Är alltid ledig på måndagar, så i morse åkte jag till skolan med Joakim och hämtade min laddare till datorn som jag glömt och skrev ut studentinbjudningar. Sen var det tänkt att jag skulle åka hem och plugga.. men blev mest äta mat, se på sex and the city med Stina och duscha. Sen kom mamma och vi pratade en del innan vi åkte till bergvik och åt mat och shoppade lite smått. Köpte ett långt lite slappt seethru linne, smink och hårnålar. Köpte även vindruvor, disktrasor, tvål och en fotfil, nice to know! Nu tänkte jag plugga men går lite trögt, vet inte hur jag ska börja.. Baaa är bara så sjukt pepp på studenten. Vill att allting ska vara över nu nu nu!!! Känner att allting kommer att lösa sig och jag är mer lycklig nu än jag har varit på länge. Allting känns bra just nu bara. Har aldrig varit så kär i hela mitt liv. Blir mer kär för varje dag som går. Jag kan inte ha funnit en bättre kille än Joakim, han är bäst! :) Är sjukt pepp på torsdags utgång, men får se hur min ekonomi ter sig.. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback