Lysa in med hopp och frid

Igår lördag så var jag Jennie och Joakim ute på lite små shopping (gengåvan i mitt hjärta). Och senare på kvällen mötte vi upp Andreas så åt vi ute :) Sen spelade de biljard på Tables. Jag satt och kollade på och hade ont i magen, skulle ha åkt hem tidigare men blev inte så. Var mysigt i alla fall :) Sen åkte vi hem och tittade på film och åt godis :) Trevlig lördagskväll om man bortser ifrån att jag mådde piss och somnade i Joakims knä efter halva filmen.

Gud så skönt det är att inse att det inte är lika kul att gå ut längre, man orkar liksom inte längre. Krogen är nog roligare om man väntar ett tag innan man besöker den igen.

Idag söndag. Första advent. Vaknade upp med gråten i halsen. Fortfarande ont i magen och hemlängtan.
Ska träna kvart över 4, kanske bio med pappa? Glögg och lusskattsbak skulle inte vara fel.

Puss fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback