No one's got it all

Nu har Joakim åkt iväg med limousine för att se på bandy med sitt jobb :) Och jag är kvar här ensam. Vet inte om jag ska orka mig bort och träna än. Är så sjukt kallt och burrigt utanför. Idag har jag fått lära mig lite kassa, var faktiskt kul :) Om jag inte tränar idag tränar jag imorgon! Även fast jag slutar 19.00. Bara måste orka träna! Ska snart se på skönheten och odjuret, mysigt när det är sådär kallt ute :) Ringde försäkringskassan idag också så jag vet när jag får mina pengar. Och på fredag it is alltså. Funderar på vad jag ska köpa för julklapp till J, har inte pengar till det egentligen men känner att jag vill ge något eftersom han har ställt upp så sjukt mycket för mig och är världens bästa. Och till hans familj. Utan dem vet jag inte vad. Och mamma och pappa. Om inte annat får jag försöka hitta något billigt pyssel material så jag kan göra någonting :) Både kul och billigt. Förhoppningsvis.


Söt fågel ifrån Topshop som jag gärna skulle vilja ha på fingret. Gillar fåglar. Får mig att tro att det finns någonting mer och att allt det jobbiga kan man "flyga" ifrån.

Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback