Angel

Har äntligen ett träningskort i min hand. Men varför känns det smått jobbigt? Det snöar typ blåser hemskt mycket ute. Busstiderna matchar typ inte alls in på träningstiderna. Har fått praktik plats på Pekås i viken. Känns som ett bra, nyttigt tidsfördriv och förhoppningsvis extrajobb efter det. Det är ialla fall det jag hoppas på! Fast är massa om och men innan jag får börja praktiken dock. Så vi får se när jag kommer få börja.

Snart ska baby och jag åka till stan för att vänta en halvtimma på att nästa buss går till friskis och svettis. Sen ska jag spinna ihjäl mig och baby ska gymma för glatta livet.

Börjar sakta men säkert bygga upp mitt liv. Fast en heltidstjänst och ett eget boende hade inte varit helt fel. Största drömmen just nu. Behöver ett jobb så jag kan börja spara undan pengar så att jag kan plugga till det jag vill. För jag tänker inte bli någonting jag inte vill bli bara för att.

Behöver tjejmys, prata hela natten lång! Det är verkligen någonting jag behöver just nu också!

Och egen tid med mamma! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback