Was I ever loved by you

Länge sen jag uppdaterade här.. Har väl sina anledningar men inte har det med att jag har ett liv så att jag inte har tid höhö. Nej men har inte haft lust bara. Har väl inte hänt speciellt mycket. Livet är som det är. Inte alltid så lätt. Mamma och pappa tjatar om att jag ska sluta röka. Fine det kan jag göra. Men när någon säger till mig att göra är det så mycket svårare. Hade tänkt göra det men nu när de sa det så vette fan höhö. Nej men jag ska börja leva hälsosamt ska börja träna om några dagar. Ska bli fit, lägga om kosten och ja.. bli ickerökare. Blir bara grinig när folk säger åt mig att göra det. Gör som jag vill. Vill få jobb och kunna klara mig själv. Det är målet liksom. Inte behöva ha kontakt om ekonomi. Så sjukt trött på det. I helgen har jag och Joakim planerat att äta ute på fredagen och bara mysa. På lördag ska vi fira hans farbror med smörgåstårta. En lugn och fin helg :)

Men förra helgen var det andra grejer :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback