Hejsan!

I dag är det söndag och jag sitter fortfarande i pyjamas. Ska snart gå ner till duschen och sen göra mig iordning. Kanske åker jag till Sunnemo ikväll eller imorgon. Skulle vara skönt att åka idag men får se. Om jag åker imorgon så behöver ingen hämta mig någonstans. I torsdag så var vi alla på ankan och tog de sista ölen tillsammans med Stina på ett halvår. I fredags så tog jag och Joakim det bara lugnt. Och igår så var jag och Joakim på mariberskogen och myste och kollade på djuren. Vi tog även en fika i stan där vi träffade Olivia och hennes familj. Idag har vi ingenting planerat. Stina ringde imorse, hon skulle strax gå på flyget. Och vi båda grät och jag gud va jag kommer att sakna henne. Så sjukt mycket!

Näst nästa helg så ska jag och Sara mysa hela helgen i Karlskoga som det är planerat. Vi ska stå på loppis på lördagen och försöka sälja hela vår garderob. Typ i alla fall haha. Ska hem till Sunnemo och kolla vad det är jag vill bli av med och vad jag ska sätta för pris på allt. Ser fram emot det :) Och nästa helg ska jag nog bara ta det lugnt, känner för att ta det lugnt.

Och fan snart ska jag HA ett jobb. Bara SKA det! Blir galen annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback