En tisdag i september 2010

Sitter på bussen till Karlstad, hem till världens bästa pojkvän. Som jag vill krama honom nu! Åh! När allting bara känns omöjligt och jobbigt så har jag min pojkvän som betyder allt för mig. Och det känns så jävla bra!

Idag är jag ledsen för att om två veckor åker min bästa vän Stina till Ghana i 5 månader. Bara gråter när jag tänker på det. Ikväll skulle jag vilja gå på bio med henne men jag har inga pengar så får stå över. Men har bokat in en film dag/kväll på torsdag med henne som tur vad. Åh jag vill inte att du åker, kommer inte känna mig hel!

Och jag är också ledsen idag pga att jag känner mig så oerhört otränad. Vill vara fit och må bra i kroppen. Sluta röka och träna som en träningsgalning som inte bryr som om annat. Så känner jag i alla fall idag.

Vill få jobb så att jag kan få känna att jag lever igen! Snälla jag ber..

Jaja nej nu är jag i Karlstad så nu ska jag logga ur här men ha det braigt!


Halloween förra året, en klassiker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback