Fan

Sjukanmälde mig ifrån jobbet idag. Mensvärken är tillbaka. P-piller måste vara det smartaste men ändå det dummaste någon har kommit på. Eftersom jag äter p-piller så kan jag hoppa över mensen när jag vill men jag vet att det inte är bra. Men när jag väl bestämmer mig för att ha mens blir jag sjuk. Igår hade jag klimateriesvallningar, svettades som en gris och låg i fosterställning hela dagen. Nästan samma idag, hela min kropp slutar fungera. Kör ialla fall på jobbet imorgon, torsdag och på söndag. Kanske lördag, får se. Eftersom Sara fyller år så ska hon ju ha kalas på fredag. Mmh ja får se helt enkelt. Imorgon tänkte jag också ta mig en promenad till Netto och prata med chefen och lämna in Cv och kolla om de har något jobb till mig. Sara hjälpte mig igår att skriva ett bra personligt brev, förhoppningsvis kan jag få jobba lite där i alla fall. Ska försöka med lidl, willys och coop också :)



Nej nu ska jag kolla på någon annan film eller spela ufc för mig själv tills Joakim kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback