Gahnas nya volontär

Trevlig helg har det varit. Jag och Joakim åkte upp till mamma i Hagfors i fredags sen på lördagen hade vi överasknings avskeds festen för Stina som blev väldigt lyckad :) Sen så ångrar jag mig hemsk för att jag gick till score. För där kan tydligen inte folk hålla sina händer i styr. La min väska under Sannas jacka en stund bara och när jag kom tillbaka så var mobil, mina kontanter och busskort borta. Visserligen var det bara 100 kr och busskortet går ut på torsdag (men ska jag sitta helt isolerad på råtorp nu eller? Meningen att jag ska cykla?) Men va fan min mobil. Som jag fått i studentpresent av Joakim. Har i alla fall fixat allting nu, stöldspärrat och beställt ett nytt simkort med samma nummer. Men de skickas naturligtvis hem till mamma. Så mamma när du fått sim kortet får du gärna komma hit med det eller skicka det. Får låna en telefon av Joakim. Fast vill ha min egentligen! Fan fan fan! Jag har inge tur med grejer alltså. Tur att de inte tog mina nycklar i alla fall..

Vet inte hur ni ska kunna nå mig just nu men jag tror att det här är nummret hem till Joakim 054-572336 eller så får ni maila.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback