Jag bara ska ha!


En provdocka i julklapp. Har hittat en billig hemsida där de säljer precis sådana på bilden :)

Annars så. Just nu ligger jag och Wilde i Joakims rum och gör typ absolut ingenting. Funderar på att sova en liten stund. Är så trött. Men borde inte. Eller kanske så jag orkar jobba sen. Gud vill verkligen ha en lägenhet nu. Typ börja inreda och fixa. Får i alla fall bestämma tapet och färg i mitt nya rum i Sunnemo i alla fall :) Det är trevligt i alla fall. Ska ha en vägg med medaljongtapet i vitt och silver och resten i vitt. Så som bakom provdockan på bilden. As fint.

Nej nu ska jag ta och kolla om det finns någon film jag vill se och kanske ladda hem :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback