Kärlek, kärlek en massa kärlek!

Jag tog studenten, trodde att jag skulle få jobb direkt efter. Men så blev inte fallet. Nu hoppas jag och ber på en lägenhet som vi har varit och kollat på. Hoppas också och ber att jag får jobb på Ica inom kort, för orkar inte leva på andra längre. Det tär på en. Känns hemsk och girigt.

Imorgon är det sista gången jag ser Stina på ett halvår. Tårar kommer att rinna. Att en vän kan betyda så fruktansvärt mycket för en. Och Stina har jag alltid haft vid min sida. Kommer kännas tomt för mig och även för många andra. Usch jag gråter bara jag tänker tanken på att hon ska åka :(

Joakim, älskade bästaste pojkvännen. Älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback