I have nothing to wear

Har sagt upp mig på makalös. Passade inte för mig. Fick bara ångest. Var på intervju på Ica igår, de ska ringa i slutet av veckan om jag ska få komma och jobba hos dem. Jag ber till gud att det blir så, skulle vara så skönt och framförallt kul. Så hoppas, hoppas, hoppas. Åker hem till pappa ikväll och andas. Vara lite för mig själv och gå långa promenader med Zenta. Det passar mig bra just nu. Vill få lägenhet och börja få tid för mig själv och liksom andas. Jag behöver andas. Vet inte varför jag känner så men ja ordet andas snurrar runt i mitt huvud. Vill inte känna mig i vägen.

Igår så var det verkligen en andas dag. Jag följde med Joakim och röstade, sen åkte jag Joakim och hans farbror ut till stugan och plockade kantareller. Blev dock inte så många men ändå några :) Sen tog vi cykeln och cyklade till Wåxnäs och tillbaka. Sen tog jag mig en promenad till norrstrand och hämtade min cykel som varit kvar där ett tag och så köpte jag godis höhö.

Saknar dig som fan. Drömde i natt att jag pratade med dig som förr. Vi skrattade och kollade på skärgårdsdoktorn. Kan verkligen inte förstå hur det har blivit såhär. Fast jag kan väl bara klandra mig själv, även fast jag aldrig kommer att förstå. Livet helt enkelt. Hade behövt dig nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback