Bilder ifrån fredagens trevligheter

Bilder tagna av Emelie Heden, hoppas det går bra att jag lånar :)

Jag och Sara var bjudna på lite fest i fredags och självklart blev det lite dans.

Fick låna Saras fina röda klänning, gudarskymmning vad jag vill ha en likadan!


Kikki poserar.


Vin och hemmagjord pizza.


Diskussioner om livets alla härligheter!

En fin fast inte så lång fredagskväll :)

Har börjat jobba på hemtjänsten på Karlstad kommun. Hoppas att få jobba mycket. Och ja jag känner att det kanske inte riktigt är det här jag vill jobba med i framtiden. Så ska söka till lite skolor nu i veckan. Så jag inte står där i höst jätte olycklig. Har hittat en frisör skola i bromma och i falun som är csn berättigad. Som börjar den 15 augusti. Så söka kan jag faktiskt göra. Och i Stockholm kan jag alltid flytta in hos Keri i början skulle jag tro. Ja man ställs inför många beslut i min ålder tydligen. Men jag känner på mig att jag inte kommer vilja jobba i höst. Vill hålla på med någonting kreativt.

Nä nu ska jag ladda inför en springtur :)

Puss

Kommentarer
Keri säger:

Bra med lite uppdatering! Klart att du kan bo här hos mej :) Vi ses till helgen sötnos! Puss

2011-04-10 | 20:24:09
Bloggadress: http://kerii.blogg.se/
elin säger:

du och jag i hemtjänsten! ;)

2011-04-14 | 11:48:18
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Ja men självklart Elin ;)

2011-04-14 | 13:53:52
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback