I hit the ground

Kom hem från jobbet för en halvtimme sen. Var en rätt lugn kväll. Skönt. I går så var jag på bbq hemma hos Ebba för hon har fyllt år. Där grillade jag kyckling som jag fått av Sara för att hon har konverterat till vegan. Och sallad till det med champinjoner och fetaost som Ebba bjöd på. Hade bara lagt kycklingen i soya och vitlökssalt innan och det blev awesome. Till efterätt åt vi kladdkaka ifrån Royal. Sjukt god! Haha skriver bara om mat nu. Senare på kvällen åkte vi till stan och Ankan. Tror inte att jag har dansat så mycket på väldigt länge. Var väldigt kul i alla fall! 

Är ledig i morgon och det känns sjukt skönt, sen jobbar jag på tisdag och sen hela påskhelgen.


Tips om en hårolja som är underbar! Orofluido heter den och det var min frisörvän Emma som presenterade den för mig. Fick ett prov av henne och efter det är jag helt fast. Men har inte råd att köpa en flaska än. Men är ett måste när jag får. För den är dryg och räcker jätte länge. Håret känns helt underbart och ser och känns inte slitet. Luktar ljuvligt gör den också. 229 kr kostar den på http://www.bangerhead.se men i frisörsalong tror jag den kostar ca 279 kr. 

Nu ska jag ta kvällen. Eller nä kanske ska se en film, får se.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback