I walk my own way

Sitter och dricker te i min ensamhet. Har jobbat i dag 7-16 sen har jag och Sara gått ikring i stan och letat present till Keri. Inte det lättaste inte. Men blev bra tror jag. Sen gick vi till sundsta och satte oss, jag åt en sallad och drack loka melon (helt beroende!) Sara drack smootie och åt bönor haha. Sen kom Stina och Erika och vi satt på en filt och pratade och åt kakor. Och sen spelade vi lite kubb, blev oavgjort. Sen kom Kerstin också och så pratade vi lite mer på filten. Mysigt att bara va och prata tycker jag. Mysig kväll! Men ja nu sitter jag här och ska snart sluta ögonen för imorgon väntas mer jobb. 7-14 och sen 16-19.15. Trevligt trevligt, men har kvällen att se fram emot och det kommer bli härligt. Mycket som ska hinnas med imorgon dock. Köpa grillbart material, hämta skor hos Emma haha lät inte mycket med det känns så. Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback