Take a bullet

Har jobbat i dag 7-14, när jag kom hem gick jag och J ut och la oss i Hagaparken och solade. Blev ruskigt sugen på att grilla, får ta och införskaffa oss en grill. Sen gick jag in för att göra iordning mig, pappa skulle hämta mig efter 6. Vi skulle till farfar imorgon. Men allting blev för sent och den lilla sömn som jag hade i går natt gjorde så att jag inte kände mig helt pigg. Är hemskt ledsen för att inte få träffa pappa. Skulle göra vad som helst för att få se någon av dem. Mamma eller pappa. Känner mig som ett litet barn som vill tas hand om.

J ♥



Har tänt lite ljus i väntan på att J ska komma hem och har laddat hem klassfesten. Hoppas på att han vill se den. Fast jag vet nästan redan nu att han inte vill se. Han får välja. Älskar våran lilla lägenhet. Så svår att få på bild men supermysig i verkligheten.



Jag och Joakim diskuterade hund i dag. Skulle vara så fruktansvärt underbart att ha en hund. Fast det är svårt det där med att ha någon som kan passa den och om man plötsligt vill flytta utomlands ett år eller två. Men jag verkligen älskar hundar. Och vi har diskuterat fransk bulldog och japansk spets.


En liten sån här bäbis vill jag ha! Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback