The show is over

Hejsan hoppsan! Sitter här i min säng och borde vakna upp, gå till konsum, köpa frimärke och posta brev till en skola. Sen lägga mig i solen i parken nedanför. Kanske att jag köper en tidning så att jag har någonting att läsa. Verkligen vila upp mig inför en hel helg med jobb. Massa timmar! På lördag så ska Keri firas med grillning i min park. Jag ska grilla champinjoner och majskolvar tror jag. Sen blir det mys för mig för jag ska jobba dagen efter :) Men det funkar.

Köpte en fin jeansjacka igår på butiken Levis i stan. Även en vanlig svart jumpsuit på H&M :)

Funderar på att göra någonting med sambal oelek sen.. Hm får se vad det blir.

Ha en fin dag!


Gillar Eminem just nu hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback