Livet på en lördag

Vaknade upp i morse av hemska smärtor i vänstra knät. Ringde mamma och grät. Tänkte åka till akuten men jag bestämde mig för att jag inte ville sitta där hela dagen. Joakim var snäll och gick och köpte ipren och voltaren gel till mig när konsum öppnade. Känner väl ingen stor skillnad, men iprenen dövar för ett tag i alla fall. Har haft ont i flera veckor nu men nu men den senaste veckan har jag haft väldigt ont. Känns så fruktansvärt onödigt. Jag har precis skaffat mig gymkort och hur ska jag kunna jobba med denna smärta. Ska ligga sängliggande hela helgen så jag kan jobba i veckan.

Känner mig lite ensam i dag. Joakim har suttit framför datorn hela dagen och jag har sovit, själv.

Hade i alla fall en trevlig kväll med fina flickor, tacos, karaoke och vin.

Får nog bli pizza snart, orkar inte stå och tillaga någonting..


Gammalt som satan men blir alltid lika glad när jag ser denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback