Tell me how to spend time

Igår gjorde jag sista schemalagda dagen ett pass från kl 7 till 22. Idag ville dom ha in mig för att jobba kväll. Men ville ha ledigt idag. Men i morgon, onsdag och torsdag ska jag jobba i alla fall. Igår åkte Sara till sitt nya hem. Kommer bli otroligt tomt utan henne men får ta och åka ner till henne i mitten av oktober och hälsa på. Försöker få med mig någon på en resa till Kreta nästa vecka. Måste verkligen komma bort, skulle vara så otroligt skönt. Emma kanske är på ska försöka tvinga henne att boka idag. Ja annars dåååå. Nä inget.

Ska väl röja i "köket", duscha och kanske ta mig en sväng ner på stan. Men mest troligt inte.



Måste bara skriva lite mer om den här målningen. Sara har gjort den och den pryder min badrums hylla. Jag verkligen älskar den. Flickan på bilden påminner mig om Sara även fast det inte är det och att Sara har gjort den såklart. Tycker att den är så hemskt fin. Den kommer jag alltid bära med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback