Typisk söndag

Lyssnar på kärlekslistan på spotify, tvättar har jag gjort sen kl 11, gör köttgryta med kantareller, morötter och hela faderullan. Ska jobba kl 16 och tycker att det är perfekt att fixa lite innan den nya veckan börjar. Speciellt tvätta, perfekt göra på en söndag. Igår jobbade jag till 16 och vid kl 18 hade jag bokat bord på Alfies för mig, Joakim, mamma och Torbjörn. Jätte trevligt. Åt köttetslustar med tre olika sorters kött och råstekt potatis. Sen myste bara jag och Joakim framför film. Perfekt lördag.

Några drömmar jag har just nu.

* Komma på vad jag vill göra, bli
* Bli bättre på att sysselsätta mig med saker jag gillar
* Större lägenhet med balkong, badkar, ugn (måste ha en ugn), kök, garderob!
* Inte må dåligt hela tiden
* Bo på annan ort
* Större frys så jag kan få plats med mer mat så jag inte behöver småhandla hela tiden (Blir billigare så)
* Just nu bara mer lampor, får ha stearinljus tända hela dagarna. Skit jobbigt.

Nä nu ska jag gå ner till tvätten och kolla om det är torrt. Fridens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback