En titt in i nya lägenheten







Kommentarer
sara säger:

Åh så himla fint, vilket lyx med dusch, riktigt kök och balkong med vattenutsikt som grädden på moset! Om typ två veckor kommer jag och hälsar på! puss

2011-12-04 | 21:51:29
Bloggadress: http://sarastuderar.blogspot.com
Sara säger:

Hejsan!

Om du är sugen ska du absolut utbilda dig till hudterapeut (kolla så skolan är SHR ansluten, super viktigt), det är ett sånt roligt yrke!

Jobbigt men roligt år;)

Jag tog ett privatlån (eller min pappa tog det åt mig då jag hoppade på direkt efter gymnasiet och fick inte ta lån) på 200.000 då betalade jag skolan & hade 9000 att leva för, hade en hyra på 5000 (allt ingick så som el, bredband, parkering) och då hade jag 4000 över till annat varje månad och det klarade jag mig gott och väl på:)

Så det är privatlån som gäller eller att spara ihop. Men prata med banken och hör vad dom kan ge dig för deal:)

Om du undrar något mer så är det bara att fråga

Ha en bra dag!

2011-12-08 | 15:20:23
Bloggadress: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback