Livet i det hela



Var på stan efter jobbet med Joakim i dag. Köpte en julklapp och lite nytt smink till mig själv :) Har varit så jäkla sugen på ett läppstift. Så tog mig hjälp av en make up artist på kicks. Blev ett vardags läppstift som inte är så utmärkande. Och så köpte jag mig en ny älsklings gulddosa :) Blev även en silver glittrig klänning på H&M.

Vet inte vad det har varit med mig denna vecka. Har somnat i soffan i flera dagar i sträck vid 4-5 tiden och inte vaknat förens vid åtta tiden. Och fy det finns inget värre, man känner sig bakfull och får ont i huvudet. Funderar på om det kan vara elelementen i lägenheten som gör mig så trött.

Har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra till hösten (om jag kommer in vill säga). Och det känns så jäkla skönt. Måste bara prata med en bank för att se om det går att låna en stor summa pengar först. Hoppas verkligen att det går för annars blir det inget.

Nu ska jag alldeles strax sova. Är ledig i morgon så kan vara uppe en liten stund till :)

Kommentarer
Saras säger:

Lycka till, jag tror jag vet vad det är för något:) augusti starten är

Populärast eftersom du slipper sommarupprhåll så sök i tid;)

2011-12-10 | 23:40:09
Bloggadress: http://sundqvistsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback