CLA advanced

Har precis kommit hem ifrån träningen, gick bra :) Tänkte tipsa om en produkt jag kör just nu också. CLA advanced heter den. Kopierade på gymgrossisten.com vad det stod om produkten här nedan. Har kört i tre dagar nu och ja än har jag väl inte fått resultat direkt men den känns bra. Och billig är den just nu, så passa på om du vill gå ner i vikt ;) (samtidigt som du tränar vill säga). Nu väntar jag på att baby blir klar i duschen och sen ska vi se på film och mysa. Imorgon fyller han år och då ska han få paket, fast han har redan fått ett i förskott (my gööd jag är typ världens bästa flickvän haha). Natti natti! ♥

"Star Nutritions CLA Advanced består av Clarinol™ som är ett dokumenterat säkert och effektivt kosttillskott för fettreduktion. Studier visar att ett Clarinol™ CLA förbättrar kroppssammansättningen genom att hjälpa kroppen att frigöra och bränna underhudsfett, framförallt ohälsosamt bukfett, minska nyinlagring av fett i fettcellerna och öka mängden fettfri muskelmassa."



Och föresten jag är typ rödhårig nuförtiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback