Congrats!



Tänkte visa nya hårfärgen men kamran på den här datorn verkar inte vilja visa den. Men har typ röd/brun nu så mitt svarta hår får vara borta ett tag. Nu ska jag åka ner till stan på ett möte. Sen blir det bergvik för att Joakim har fått presentkort på MQ så han vill kolla lite :) Och jag ska göra mitt första besök på system bolaget. Ska köpa någon öl till ikväll. Vi ska hem till Sara för hon har fått lägenhet och sen kanske det blir en tripp till kära Ankan.


Köpte ett halsband till Joakim med en berlock på som har det datumet vi träffades på :) Och så köpte jag mig själv en berlock med samma på som jag kan ha till olika smycken :) Gulligt va? Hihi.

Ha en fin torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback