On my way

Börjar körskolan den 21 februari och förhoppningsvis så har jag körkortet i handen 3 veckor efter. Eller inte förhoppningsvis utan jag SKA ha det i handen! Är sjukt taggad!

Igår sov jag hos Sara, vi drack te och åt ost och kex och pratade en massa :) Fler sådana kvällar.
Gick hem vid ett dagen efter så stötte jag på Joakims farbror på vägen hem och sen kom Joakim som skulle möta upp mig. Vi bestämde oss då för att luncha tillsammans. Så det blev potatis/purjolöj/köttfärs soppa. Den blev sjukt god! :) Sen har jag inte gjort speciellt mycket idag. Tänkt och haft magkatarr typ. Nej men det känns som jag är på god väg. Stressar upp mig hemskt mycket, mycket pga att jag inte gör mycket på dagarna. Så jag får panik. Skönt att komma till mamma på fredag i alla fall :) Komma bort lite och koppla ifrån. Får ångest av att bo här (mycket pga att jag vill kunna leva mitt egna liv med min ordning och mina grejer), skäms för att jag skriver så. Men jag är 20 år och ska inte behöva bo såhär. Hoppas verkligen det löser sig för mig snart!


Söt bild som får mig glad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback