Sugen på läppstift



Sugen på att ha ett läppstift i denna kulör i min sminkväska, kanske en aningen mörkare. Jaja haha.

Imorgon bär det av till mamma på plankstek. Joakim blir med så det blir extra mysigt :)

Kl 3 imorgon hoppas jag att det går bra för mig. Amen.

Köpte föresten två koppar i dag för 3 kr styck, jätte söta mörk gröna (mammas stil) Och ett jätte fint fat med en fågel på för 5 kr, har ljus på det på Joakims bord. Tar över mer och mer här inne nu ;)

Och ja två väskor för 10 kr styck blev med också. För sluta småshoppa nu! Men det var ju så billigt :)

Annars har denna dagen varit as tråkig. Pissväder ute. Drog fram yogamattan och yoga dvdn jag gav till Joakim i födelsedagspresent och testade den lite. Bakade kladdkaka. Röjde och organiserade i min pärm så nu är det ordning i alla fall :)

Nej nu ska jag se på film med älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback