---------------

Ute på ankan igår, trevligt och mycket roligt folk. Blev en liten efterfest hemma hos Sara med Joakim och Mattias. Men ja nu känner jag mig sliten. Imorgon börjar jag på intensivkursen, känns härligt samtidigt som jag är sjukligt nervös.

Hoppas och ber på att jag får jobbet på Royal. Vill att de ska ringa mig inom kort, skulle vara en sådan lättnad i mitt liv att få ett jobb. Klarar inte av att bo här längre. Vill inte att mitt och Joakims förhållande ska ta slut pga det här.

Saker jag vill ha just nu:

1. Jobb!
2. Lägenhet
3. Snygg kropp
4. Höga shorts ifrån Bikbok
5. Jacka ifrån Bikbok
6. Facespray ifrån bodyshop
7. Löparskor
8. Långt hår

Att det är så mycket man vill, men nej jag ska börja med hårdbantning nu. För till sommaren ska jag vara tight och smal! Ska även gå hem ifrån stan varje dag + spinning. Vill att det ska ske någonting fort med min kropp. Typ varmakoppen diet? Nej men erkänner jag mår dåligt just nu och mitt självförtroende är inte fullt så bra det var för ett år sen. Skulle vilja krypa upp i pappas knä just nu och att han ska viska i mitt öra att allting kommer att bli bra gumman.

Någon som tar hand om mig. Gråta lite utan att någon tar illa upp. Kanske få lite egen tid. Finna mig själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback