20 år!



Har haft en fin födelsedag! Vaknar av att min vän Stina i Ghana ringer mig och vi pratar om livet och hon sjunger för mig och jag saknar mer än någonsin. Sedan går Joakim upp och steker ägg och sedan serverar han mig äggsmörgås och varm oboy på sängen med ett paket, som innehöll det fina halsbandet på bilden ovan. Älskar det! :)
Sedan sitter vi och myser ett tag och jag får present av Joakims familj, pengar och en vinflaska. Vid kvart i ett åker vi iväg till morfar i forshaga där min släkt skulle anlända. Fick massa pengar, lite små saker, två jätte fina kökshandukar, och två silver ljusstakar. Vi fick även förrätt som var någon slags toast med någonting på, huvudrätt var älggryta och så fanns det även kycklinggryta. Efterrätt blev två olika tårtor, en som mamma beställt mitt namn på haha. Alltid lika roligt hur gammal man än blir :) hihi. Nu ligger jag i sängen i Karlstad och bara tar det lugnt. Planerar på att åka till biblioteket imorgon och låna någon bra bok.





En slängpuss ifrån en trött tjugoåring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback