Balenciaga...




Skulle inte säga nej till att bära västen på bilden ovan till våren eller varför inte på min födelsedag. Eller en av klänningarna på bilden nedan. Åh cravings.

Fick med mig Joakim och Jennie till bergvik förut och träffade på pappa så han bjöd på lunch. Blev en sallad. Köpte ett par pyjamasbyxor, har velat ha ett par nya ett tag nu och billiga var dem också. Annars inte så roligt att lägga pengar på. Köpte en jeansskjorta på carlings också, har velat ha en sån ett tag nu.. får ju pengar om typ 2 veckor igen hehe.

Nu ska jag sätta på mig träningskläderna och träna, minst 150 sittups och sen armar och ben.

Skulle vilja ha en kamera så jag kunde lägga upp mer personliga bilder. Kanske på saker och ting jag köpt eller så. Inte för att jag tror någon är intresserad.. höhö.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback