Christian Dior

Har varit ledig ifrån praktiken idag, har sökt en massa jobb. Kan inte någon bara ge mig ett? VILL HA! Älskling har kört runt mig och varit snäll :) Har även skrivit in mig på körskolan. Är på tiden kände jag. Köpte också billiga trosor på stan 25/15 kr styck. Passade på för jag hatar att köpa trosor och därför har jag inte så många heller. Men nu har jag några fler :)

I dag kom min älskade väska också, tror inte jag har skrivit något om den. Joakim har lagt ut pengar för den och jag ska betala för pengar jag får när jag fyller år :) Och så hemskt dyr var den inte heller som tur var. Det är i alla fall en äkta vintage Christian Dior ifrån 80-talet. Och jag ÄLSKAR den!



Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska den finaste på jorden och jag se på film och sen imorgon bitti ska jag upp på praktik.

Längtar till helgen, att få se mamma och pappa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback