Get some

I dag firade pappa och Si mig här i Karlstad :) Fick två tusen av pappa, det var välbehövligt. Tusen tack älskade pappa! :) Av Si fick jag ett jätte fint halsband, en gråklänning, en seethru topp och en volang klänning :) Fick även ett brev som Stina hade skickat till Sprakberg. Grät som en galning när jag läste det, att en vän kan vara så älskad och att jag kan vara så älskad av en vän. Känns verkligen sjukt skönt. Stina har alltid varit min vän och som en syster till mig. Tack för brevet Stina, det värme just nu. Känner mig så hemsk ensam just nu även fast jag inte är det. Så brevet betydde mycket för mig.

Nu ska jag äta mat, och sedan dricka lite födelsadags öl med Joakim, Axel och Mattias :)

Ha en fin lördagskväll mina fina!


Halsbandet och en ny topp jag köpte för ett tag sen, gillar ju fåglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback