Glad? Inte glad. Jag vet inte?

Andra dagen på praktiken. Känns inte lika tungt nu som förra gången i alla fall, så tror jag ska överleva även fast det är slav lön haha. Snällt folk är det där borta i alla fall :). Nej men snart kommer Stina heeem :D Gud det är det som gör mig glad just nu och att jag fyller år snart. Fick mina boots igår. Riktigt jäkla kap alltså. Kan visa bild imorrn eller något, nu är jag alldeles för trött i kroppen. Efter jobbet så fixade Maria (Joakims syrra) mat och ostkaka (har syndat) till efterrätt som vi avnjöt framför vedspisen. Mysig eftermiddag :)

Ska snart gå ner i duschen och sen sova och kanske krama lite på Joakim också, eller nä inte kanske det ska jag hihi.

Hoppas ni haft en fin måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback