Juvligheter


Någon av dessa underlägg (4 stycken) vill jag ha i mitt hem. Kostar endast 50 kr styck och är ifrån Svenskttenn.

Denna kudde är awesome tycker jag. Fast typ 1000 spänn för en kudde. Kan nog fixa ihop någonting liknande själv. Också ifrån Svenskttenn.

Sminkväska ifrån Svenskttenn 220 kr. Jag vill ha!

Rätt onödig grej men fin. Ett memoblock ifrån Svenskttenn och den kostar 120 kr.

Synd att man inte bor i Stockholm eller så, så man kunde gå in i butiken och klämma på sakerna.

I morgon står jag inför ett val. Vet inte hur jag ska göra. Men innerst inne i hjärtat känns det rätt. Men jag vet inte än. Men som jag skrev det skulle kännas bra i hjärtat i alla fall. Vill inte gå ikring och må dåligt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback