Måndag ifrån helvetet

Joakim och jag bråkade på morgonen. Jag stack iväg och jobbade när vi var ovänner och jag var nere/ledsen hela dagen. Men har ju världens bästa pojkvän så vi blev vänner under dagen. Pms varning har det stått i min panna idag, trasiga strumpbyxor gjorde det ju inte bättre. Grät som en galning när jag kom hem och gud va jag vill ha förändring i mitt liv. Mycket därför jag grät. Fast att jag gråter är ju ingen ovanlighet. Men allt blev bara så jobbigt för mig. Det är jobbigt att vara ung och inte veta vad man vill i livet.

Har föresten gått ner några gram haha härligt!

Längtar tills min födelsedags middag och få träffa mormor, morfar och alla. Dumt att man inte visar mer kärlek, man har ju så mycket att ge egentligen.

Mamma var lifesaver i dag faktiskt, gav mig pengar till nya strumbyxor! Gud va underbart och så råkade jag köpa ett halsband också men det kostade bara 20 kr på rea på rean. Ett långt silver "tassel" berlock typ.


Mitt pyjamaslinne jag fått av min baby har jag på mig. Och nu ska jag krypa ner brevid honom och sova!

Sovsött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback