Nothing else matter

Sitter i sängen och har precis duschat, gjorde hårinpackning, peeling och ansiktmask innan. Rakade benen också, så nu har jag ett plåster på benet. Go Sofie! Denna vecka har känts som en helvändning i mitt liv. Har varit rökfri ett tag nu och har övergått till snus haha. Men hoppas kunna aveckla det så småningom (är ju inte så gott, men man slipper rökdoften). Gick på en intervju i tisdag men körkortet ställde till det för mig (ska skriva in mig till veckan). Har bestämt mig för att köra stenhårt på att gå ner 10 kilo och bli snygg i kroppen så nu har jag Joakim som är som en officer över mig när jag tränar styrka + att jag tränar spinning. Ska träna varje dag nu fram över! Inget junkfood och då menar jag absolut inget. Ska inte festa förens jag fyller år. Och kanske bara festa 1-2 ggr i månaden. Men kanske går ut någon mer gång men i så fall nyktert. Ölen sätter sig verkligen på kroppen. Börjar min upplärning till butikbiträde på måndag och inom snar framtid har jag förhoppningsvis både snygg kropp, jobb, körkort och lägenhet. Detta året ska jag verkligen anstränga mig till det yttersta. Och nästa år får blir förberedelse för kommande studerande. Vad jag nu vill studera till. Så detta ska jag komma på detta år. Och Sara får lägenhet i februari så fucking underbart. Längtar! Äntligen ett ställe att hänga på och att min underbara vän bor en promenad bort.

I klädesväg just nu funkar inte jeans alls pga att jag inte trivs med min kropp så jag jobbar tights, boots och klänning just nu. Väntar på ett par boots just nu, och är på jakt efter en snygg bomberjacka men svårt att hitta en. Hittade en på monki på rean men den var en aningen för stor. Annars var den perfekt. Längtar till våren och alla nya kläder som kommer finnas i butikerna. Och till våren kommer mycket hända :)

Inspireras väldigt mycket av Rebecca och Fiona just nu. De är så sjukt snygga. Deras långa hår, deras kroppar, deras garderob. Måste verkligen lära mig att inte alltid har svart på mig. Skulle inte vara fel att vara dj heller, hur fan blir man det? Sara och jag skulle säkerligen rocka fett på det.

Nä nu ska jag se en film som tydligen ska vara värdelös som handlar om pirajor.

Hadé puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback