Materiel kärlek



Väskan har några fläckar såg jag på bilderna (är nog ölskvätt skulle jag tro) Men denna fina fyndade jag på Newyorker i Stockholm när jag sist var där.


Denna fina korthållare ifrån Acne fick jag av älskling i julklapp. Väldigt praktiskt för mig som nästan bara använder kort. Och snygg är den också!



Denna jeansskjorta köpte jag i dag, tänker boots silver smycken och bomberjacka.


Detta är också en ganska så ny kärlek


Denna lilla sak bär jag till en tight svart klänning och fina smycken. Fyndad på myrornas.


Dessa fina ljusstakar ifrån rörstrand ska det egentligen vara långa kronljus i men har inga så ha dessa värmeljus så länge hihi. Fick dem av mamma i julklapp. Ser fram att ställa dem i fönstret i min kommande lägenhet :)


Orm ring ifrån Jc som ofta sitter på mitt finger just nu.


Ett tips till alla som har färgat hår, dessa produkten får mitt hår att bli lent och fräscht som tusan. Och luktar gott också. Balsamet sprayar man på efter dusch och har även värmeskydd. Har fått dessa av mormor, fick likadana förra året.

Ja alltid kul med bilder. Har inget annat för mig. Men fan nu ska jag TRÄNA!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback