Härlig kvinna


Jag och Stina skulle ta ut pengar på nordea och så står denna härliga kvinna framför oss och vi var ju tvugna att prata med henne. Hon var ifrån Borlänge och hade fin utsmyckning i hela ansiktet. Hon pratade om livet om hur underbart det är och vad mycket tid man slösar på att klaga hela tiden. På småsaker.

Såhär fin blev jag




Såhär fin blev Stina


Joakim och jag

Sen var vi och dansade hela natten lång eller i alla fall till kl 2. Hela helgen har jag spenderat i min hemby Sunnemo. Har varit trevligt fast det tar på krafterna att vara borta. I dag har jag tänkt att agera bakis mest hela dagen, plocka lite i lägenheten, göra god köttfärssås, plocka upp de fina iittala vinglas som jag fick av min moster födelsedagspresent igår och åka och hämta en vit mysig fåtölj jag fyndat på blocket. Men först ska jag ligga här i sängen lite till.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback