Need some answer

Är ledig idag och imorgon. Tur är väl det eftersom jag inte mår bra. Jag hatar att stanna upp så här (skulle kunna göra allt för att få jobba idag!). Tänker alldeles för mycket och mår allt för dåligt över allting som jag tycker är jobbigt och tungt. Men det är väl så jag fungerar. Måste ha tusen bollar i luften hela tiden för att inte behöva tänka. För att må bra.

Har panik över vad jag ska göra till hösten. Har sådan otrolig lust att flytta någonstans. När nästan alla mina närmaste flyttar till hösten vill jag också flytta. Vad ju inte riktigt såhär det skulle vara. Vad jag ville att det skulle vara. Göteborg vill jag till. Helst nu. Blä jag ville bara skriva av mig lite..

Tänker på er alla drabbade i Norge och ska försöka tycka lite mindre synd om mig själv! ♥




Detta bar jag på bröllopet i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback