ey!

Var ett tag sen jag skrev här. Har inte hänt speciellt mycket. Har umgåtts mer med Emma och det gillas! Denna helgen har jag varit sjukling. Men åkte till mamma på lördag. Eller jag körde till Karlskoga, duktig? Sen åt vi på en kinaresturang och såg på slutet av medlodifestivalen. Första gången jag såg någonting överhuvudtaget av melodifestivalen. Var mysigt.

Fick en väska och en svart tröja av mormor, tack mormor! Mamma, parfym coverstick och strumpor. Tack mamma!

Har inte så mycket i huvudet just nu, koncentrerar mig på att bli frisk tills imorgon. För imorgon hoppas jag att det händer grejer. Det måste vara min tur nu! Måste! Och förhoppningsvis löser sig mitt liv inom kort. Jag har varit trasig allt för länge nu.



Kommentarer
elin säger:

hur går det med körkortet? :)

2011-03-18 | 00:47:41
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback