Stay with me baby

Var ett litet tag sen jag skrev någonting här. Har inget bredband i nya lägenheten. Just ja jag har fått lägenhet! Ja men vi väntar på modemet bara. Jag är sambo med Joakim i en gammal liten fin lägenhet på Herrhagen. Som det bara tar 5 minuter att ta sig till stan ifrån. Känns fint. Tänkte börja blogga mer sen när jag får bredband. Är hemma hos Joakims familj på Råtorp nu och snikar internet hihi. Tänkte visa bilder men verkade ha raderat dem. Så får bli längre fram då.

Har en sjukt lust att måla, eller typ ja hitta på något street art projekt.

Nä nu ska jag göra köttfärssås! Sen i eftermiddag ska jag och Joakim åka till Pekås och köpa billig falukorv. 14.98 är ett riktigt fynd alltså!


På tal om annat är så jag sugen på dessa skor nedan. Så det får nog bli några av dem inom snar framtid.






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback