Göteborg?

Det känns som att jag står och trampar på samma ställe om och om igen. Arbetslös. Det händer ingenting. Har världen ingenting att erbjuda åt mig? Har Karlstad ingenting att erbjuda mig? Jag är 20 år och jäkligt trött på att känna sig som 16 igen. Vill vara självständig igen, inte konstant ledsen, konstant frustrerad över hur livet är för mig. Jag har världens bästa kille i mitt liv. Det är där det sätter stopp. Jag skulle ha haft så många möjligheter att göra precis vad jag vill just nu. Är sugen på att flytta till Göteborg, Stockholm eller varför inte London? Komma här ifrån, göra någonting annat än vad jag gör just nu. Men jag tror jag gör det ändå. Satsar lite. Kanske att om jag får jobb, Joakim följer med mig?

Har en körning 13:25 sen blir det teoriplugg. Vill ha det där körkortet NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback