Today i feel like not doing anything

Näst sista arbetspasset för denna vecka. Gillar inte att gå upp såhär tidigt. Är så fruktansvärt trött. Sitter i sängen brevid en sovande Joakim <3 Mitt allt! Jobbar tis och ons nästa vecka och sen åker vi till Göteborg först till Liseberg och sen en övernattning hos Joakims syster. Dagen efter kör vi shopping och Universeum :). Längtar! På söndag kör jag ett pass jobb också. Men det är härligt att jobba ändå, man får ju lön haha. Fick min första lön igår och har nog aldrig fått så mycket pengar förut i lön, känns underbart. Och så trivs jag väldigt bra på jobbet också. Det är bara min trötthet som känns jobbig just nu. Måste pumpa min cykel också, jobbigt!

Nä ni får ha en bra dag! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback