Hjälp mig med beslut. Hjälp mig.

Lite vad som har hänt den senaste månaden och lite vad jag har införskaffat mig i bilder.


Jobbat mycket och kommit hem till honom.

Cyklat mycket. Speciellt i fint väder.


Har varit hemma hos Erika på Kvarnberget och druckigt vin.



Vissa spårade ut.



Åkt till Stugan vid vänern och grillat och myst med Joakim.


Fin.


Införskaffat mig en Iphone. Älskar den och vill skydda den väl så har införskaffat mig ett fint skinnfodral.


Var på secondhand shopping med Stina. Kom hem med en liten "hylla" för typ 20 kr. Fint att ha brevid sängen att ha tex ett vattenglas. Och väldigt flott att ha en gammal vouge tidning i den som dekoration.


Idag köpte äntligen jag och Joakim en skohylla. Som jag har velat ha det länge nu. Lite mer ordning i "hallen"


En ny tygkasse ifrån perment vacation. Satt fint när min älskade gamla har en stor spricka i sig.


Tänkte bara visa vad fint jag tycker det är att ha fina kassar som hallkorgar i stället för vanliga korgar.


På den där secondhandrundan blev det även en kuvertväska för 30 kr. Älskar den!

Ja inte mycket som har hänt sen sist. Eller jo, kommit in på en smyckesdesign skola så har mycket i huvudet just nu. Är väldigt sugen på att börja plugga. Men vill verkligen göra någonting jag verkligen vill.

Fridens så länge

P.s. Ikväll blir det pirates of the caribbean 4 med Joakim och Kristoffer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback