Hårproblem

Har haft hårförlängning, och har nu tagit ut det. Och det har slutat i en katastrof. Halva mitt hår är borta plus att jag har massa keratinvax kvar i mitt hår i stora klumpar blandat med mitt vanliga hår. KATASTROF! Emma ska försöka reda ut det värsta ikväll. Hon har även tvingat mig att köpa produkter för en förmögenhet. Men förhoppningsvis så räcker det ett tag. Så jag inte behöver köpa nytt hela tiden. Köpte även ricinolja på apoteket för att få håret att växa snabbare. Hoppas på resultat inom kort. Ska åka ner till Göteborg och gå på intervju på en frisörskola, och vill inte se ut som skabb i håret. Får kanske köpa clips och sätta i. Får se.


Blev bla dessa två, shampo och balsam. Köpte även k-pak inpackning och Matrix värmeskydd.

Allting går bra med lilla Nala, hon växer så det knakar. På onsdag ska hon i väg och ta sin andra valpspruta :)

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback