Vill att allt ska ske nu!!

Sitter på tåget till Karlstad ifrån Sunne, har varit på Emmas salong hela dagen. Var trevligt! och jag har bestämt mig för att bli frisör. Skulle vara jätte kul att jobba med. Råkade shoppa med mig en lurvig väst hem som man kan mysa med hela vintern.

Har en sån panik inom mig. Vill flytta till nya lägenheten nu. Inte vänta en sekund till. Jag bara vill inte! Vill gå frisörutbildningen nu nu nu! Jag vill så mycket hela tiden. Och känner mig så hemskt misslyckad. Tjock, ful och ja jävligt ofräsch. Helst skulle jag vilja ha löshår, botox i kinderna, läpparna och göra fettsugning. Vill se ut som ett skelett (så känner jag idag). Vill vara perfekt. Ha det perfekta livet. Orka träna efter jobbet. Och att känna såhär gör mig så ledsen på mig själv. Vad har man för krav på sig själv egentligen? Men är inte nöjd någonstans. Så nu vet ni det. Och jag har fått skriva av mig..

Hade velat göra någonting roligt. Men blir nog en lång promenad med Nala.


Kommentarer
Stina säger:

Världens finaste Sofie! Du är underbar precis som du är. Sudda bort det där ordet perfekt ur hjärnan. Det gör ändå ingen nytta. Jag lovar!

Älskar och saknar dig!!!!

2011-11-20 | 17:24:57
Sofie säger:

Det är bara du som kan få mig att känna mig älskvärd och perfekt. Kom hem saknade vän!

2011-11-21 | 20:16:01
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback