Baka baka baaaka

Fick en ugn av mamma och Torbjörn igår. Blev så jäkla glad. Fick även lite smågrejer till som man behöver. Så i dag tänkte jag baka grekiskt bröd, kladdkaka och broccoligratäng. Ska blir kul. Igår efter jobbet invigde vi ugnen med att göra varmamackor. Gick super bra. Den är dock liten men det funkar :)

Tillbaka till det där med hundvalp. Jag vill så gärna ha en liten bäbis att ta hand om. Skulle behöva en liten krabat i mitt liv, jag är nästan säker på det. Har hittat en en hel del kullar som jag skulle vilja kolla på. Men är speciellt kär i en.. nä två. Till vissa valpar får man med en massa grejer. Och det tycker jag är bra. Men till vissa inte.



Hur söt är den inte? Nej jag har nästan bestämt mig. Denna kull skulle jag vilja åka och kika på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback