Flottig frityr stank

Fy vad det stinker i lägenheten. Gjorde ett misslyckat försök att göra egna friterade chilicheese i morse men det gick inte märkte jag. Har varit på kalas på råtorp idag och det blev att vi stannade hela kvällen också. Fick jätte god mat som alltid. Alltid när jag är hos Joakims fina familj så blir jag så avundsjuk på dom. Att ha en fin familj som man kan sitta och äta mat med en lördagkväll. Och snälla farbror Lars som är världens snällaste och som alltid ställer upp. Jag saknar så att ha en familj. Det går inte att komma ifrån det. Ser i alla fram emot att träffa världens finaste mamma i morgon i alla fall <3 Nu ska jag lägga mig så sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback